3 månader

idag blir elvis 3 månader...
en lite envis rackare, som börjar att bli tuffare.

igår var vi och hälsade på en 5 månaders jack russel, som
bor 100 meter från oss.

släppte loss dom på gräsmattan....de som äger jack russeln sa att deras hund
är tuff.
så jag var med och kollade hur detta skulle gå, de tumlade runt
och hade roliga ljud för  sej hela tiden, nästan.
utom då när jag ropade deras namn, då kom de och satte sej framför
mej för att få hundgodis...då vilade de ett tag, sedan var det full
fart igen, vilken energi....

jag kan nog säga att elvis var lika tuff, de var likvärdiga.

sedan har elvis fått träffa en annan 5 månaders valp,som bor 50 meter från oss
 en rottis... en större modell, men elvis naffsade till när rottisen blev för häftig.
då försvann hon in i buskarna och kikade ut på elvis =)

slappar lite ute på gräsmattan....

och ligga på rygg i sin bur som han har inne är åxå skönt..att sova i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska ni tämja den där lilla busen då? valpkurs?

2009-08-24 @ 20:56:43
Postat av: marie

svar till anonym: självklart ska jag gå på valpkurs.

han är för liten ännu ...

2009-08-24 @ 21:07:51
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en riktig tuffing som inte låter någon sätta sig på. Härlig stil han har när han sover.

Gullig.

Kram Ingrid

2009-08-24 @ 23:06:29
Postat av: Sussi

Det är en riktig tuffing ni har fått hem hihi

Men du... så söt han är :-)



Kramisar

2009-08-25 @ 08:13:25
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Inger Maryissa

Oj, vad tiden går....är vovven redan 3 månader..

Mysiga bilder, och kan tänka mig att ni är glada över att han bor hos er.

och säkert det var kul för Elvis att leka på gräsmattan med den andra vovven.

och även träffa andra hundar...spännande...

Kram

2009-08-25 @ 15:27:59
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0