feber ännu

morgonens feber 38,2      ingen snuva ingen hosta
alltså feber med ingen förkylning.

imorgon ska jag iväg och ta prover , undrar om det kommer att
synas på dom proverna om jag har en skov.
det återstår att se, för de proverna ska till reumatalogen.
de kanske hör av sej på fredag....

robert och lennart kommer antagligen hem idag.
och amanda ska till farmor och farfar och sova en natt.

och vovven whisky kommer och ska sova tills imorgon.

full fart blir det idag.....


lennart sa orkar du ta hand om en hund nu då......
jag svarade om jag ska ha en hund i framtiden, då måste jag prova på
nu när jag har lite feber =)
jahaaa du, svarade han........undrar om han fattade att jag småfiskade lite =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Kvinnlig list! Vad skulle vi gjort utan den???



/ Marie

2009-04-15 @ 10:46:18
Postat av: Ninni

Usch då...hoppas det bara är en vanlig virus och att du kryar på dig snabbt..kramen

2009-04-15 @ 14:55:24
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Trist att du fortfarande har feber.

Hoppas det inte är något skov du har, men det är nog bra att de tar proverna ifall.

Håller tummarna för att du mår bättre snart igen.

Denna vovve som är hos er då och då är då för söt.

Och förstår att du önskar dig en egen liten hund.

Stor kram

2009-04-15 @ 17:24:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Det är ju jätteroligt om du skaffar en hund, men jag trodde Robert var allergisk.... har jag fått det om bakfoten?

2009-04-15 @ 20:23:14
Postat av: marie

grannfrun.....det har du fått om bakfoten, det är kanske lennart du tänker på, han reagerar på gräspollen =)

2009-04-15 @ 21:03:14
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Ellen M

Vill du få "Veckans Blogg"-titeln denna vecka? Gå in på min blogg och anmäl dig eller någon annan nu!

~Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig~

MVH

www.ellensplats.blogg.se

Ellen Mårtensson

2009-04-15 @ 23:07:11
URL: http://ellensplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0