bryta mitt livsmönster

nu sitter jag här......ensam......de andra i familjen sover ännu.

klockan 12 börjar vårt arbetspass idag. amanda ska få följa med oss,
idag....så hon är nöjd.
robert får välja om han vill med eller ha det fritt hemma =)

jag ska försöka hinna med och visa vad vi har sysslat med under helgen.
vi marknadsför vår lilla företag, helt enkelt.

kräftan

Du känner dig upprorisk och har inte lust att gå kvar i samma livsmönster.
Det är dags för förnyelse tycker du och nu är det nog läge för det.

förnyelse ja......det  vill jag......är det detta som kallas 40-års kris.....
är jag där nu......

jag har gett förslag till lennart , vad jag önskar mej på min 40-årsdag.
jag sa att jag vill till en kurort.......inte selma spa.....jag vill inte stressa
runt bland olika kroppsbehandlingar.

jag har sett att de har ett ställe i filipstad.....med skogsmiljö och sjö
i närheten......sånt lockar mej......vi får se =)

är det så här man gör för att bryta sitt livsmönster =)

idag är det nya tag med stegräknaren.....en vecka har jag hållit på nu....


Kommentarer
Postat av: Marie

Önskar dig en härlig söndag!

2009-04-26 @ 09:23:38
Postat av: Nickan

Hoppas han hajjar! Jobbar ni dag inte kul! Var det kalasväder hos er också igår? Vi hade det underbart! Må gott

2009-04-26 @ 10:09:47
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna dansar in

Marie...det låter väl perfekt..det tycker jag du ska önska dig..livet är till för att njutas..kris...nä..det är waist of time..lätt att säga... men om man försöker leva här o nu..så blir man lite lyckligare..tror jag..ha en härlig söndag..kram från Anna

2009-04-26 @ 10:42:24
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Jungfrun

Hasseludden yasuragi i Stockholm är toppen. Där finns inget att stressa till. Man bara badar i varma källor, simmar, äter gott och existerar. Rekommenderas varmt!

2009-04-28 @ 13:36:35
URL: http://jungfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0