vem är jag ???

Free  Orkut and My Space Funny Graphics Glitters
Orkut Happy Funny Comments & Graphics

om jag ska försöka att förklara hur jag är som person, så är jag inte som kissekatten.
jag är helt och hållet tvärtom.

jag är väldigt lugn, tystlåten håller mycket som jag vill ha sagt inom mej, vet inte
varför jag är sånn, jag skulle gärna vilja vara som katten och ryta till eller
säga hur jag tycker, jag vill vara en bitch ibland........ så jag är inte hetsig.

det är nog mina barn som får se den lilla tigern som jag har inom mej, annars
så ligger den väldigt långt inne i min själ och morrar tyst, när jag vill säga nej.
eller vill säga min sak, vad jag tycker.....

jag har humor, men ibland funderar jag om det är en fasad som jag har, jag är mest
allvarlig, det är nog den allvarliga sidan som har tagit över mej, och humorsidan inom
mej spricker fram lite ibland för att hävda sej, mot mej...... förrut så var det någon
som sa att jag alltid var positiv och glad, men sedan för 7 år sedan så
har mina sjukdommar droppat in som tripp, trapp, trull...... och förändrat mej.
så känns det för mej, ibland undrar jag vem jag är????

att jag får till sånna flummiga inlägg, i min blogg, det är för att jag vill skriva av mej lite...
ändå ger jag inte fullt ut, på vad jag vill skriva, jag är inte van att skriva av mej...och
låta andra läsa det...

jag hoppas att ni inte tycker att jag är en dyster persson...... jag är bara
lite tillbakadragen och blyg....som vill visa framfötterna ibland....



jag är som en liten båt som har kommit vilse i dimman, utan segel och åror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0