karlar

ibland undrar jag hur lennart skulle komma ihåg allt, om jag inte fanns.
han har ingen aning när ungarna har gympa i skolan, då är det gympapåsar.
igår så hämtade han amanda, ingen gympapåse hem tillbaks, nu hänger den där, i skolan och
imorgon har hon gympa igen........krångel.

sedan ska amanda ha frukt till skolan varje dag, de har fruktsamling på förmiddagarna......
när jag var sjuk, så hade amanda ingen frukt med......

när jag var sjuk så slokade 2 blommor som det syns på när de behöver vatten
fredskalla heter den, han sa att han såg varje dag att de behövde vatten, sedan glömde han bort, han
visste inte var vattenkannan var, den står bredvid sopkorgen under diskbänken sa jag.
den ser du flera gånger per dag, när du slänger skräp......

det är knappt att han vet var allt porslin finns i köket, suck.......när jag blev frisk så
hade jag en del att göra både i hushållet och på arbetet, det hade samlats sej, och
väntade på mej......hoppas att jag aldrig blir så sjuk mera, det var jobbigt att resa
sej denna gång.


en bild som jag har lekt med i photoshop, jag har visst kommit in i en poet tid.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så fin bilden blev som du lekt med i Photoshop !

Visst är det kul att leka med foton och bilder i sitt foto- och grafikprogram.



Ja, många karlar skulle nog inte klara sig så bra utan oss kvinnor ;-)

Skönt att du mår bra nu...men säkert inte så roligt att det nu finns jobb som samlat på sig hemma...

Kanske du får lära upp mannen din, ifall du skulle bli sjuk fler gånger.

För influensor och förkylningar drabbar ju även kvinnor och mammor ;-)

och de behöver också få vila sig och kurera sig.

Kram

2008-09-18 @ 14:11:01
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Soffie

å så vacker bild du gjort.

hmmm karlar är verkligen ett släkte för sej;O)

2008-09-18 @ 17:06:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nickan

Du, jag tror du och jag har rätt lika! Min man vet inte vart man går in på skolan för att hitta till rätt klass! Han kan inte få med sig kläderna om de inte hänger på krokarna för han vet inte vad torkskåp är och inte heller hur hans barns kläder ser ut! Han vet inte efter 12 år var vi har kaffekopparna! Bara älskar honom! Ha dè

2008-09-18 @ 20:16:36
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: petra

Hej!

ja se karlar de kan snubbla på soppåsen även om den står mitt i dörren för att bäras ut, så att begära att de ska se om växterna behöver vatten det är inte att tänka på.

nu är jag sinngel seddan sex år tillbaka men jag glömmer inte hur han var.... eländig på nästa allt.

Men det finns hopp det finns goa män oxå

bästa hälsningar

petra

2008-09-18 @ 21:08:20
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0