skämtsam på jobbet

idag när jag svarade i telefonen på jobbet.....
så var det en pappa som ville boka en tid i ateljén hos oss, för
fotografering av sina barn.......

pappan sa, ta vilken tid som helst, då for djävulen i mej och svarade......

ok, vi har en tid nu imorgon, kan ni komma klockan 4 på morgonen.
javisst sa pappan kvickt tillbaks, jag är jobbar som konditor så jag är vaken.....
jag bara skrattade, där band jag ris åt min egen rygg sa jag, han bara skrattade åt mej.

så kan det gå när man försöker att vara lustig.

ett annat samtal, där en mamma skulle beställa kort, och jag ville ha adressen.
vilken gata bor du på sa jag, kantarellvägen sa hon.
jaaaa, det finns det många i skogen av svarade jag....
mamman sa, M mmmm, och vet du vad, mina grannar levererar dom hem till mej, rensade
och fina......vilken lyx tyckte jag.....

så kan det gå på jobbet ibland när man pratar med kunderna =)

nu håller jag på med mat till barnen dom är hungriga, det är jag med.....



rosor........är sååå fina...

Kommentarer
Postat av: Soffie

hoppas du visar upp alla vackra foton i er atelje,kallar man det fotoatelje eller fotostudio eller fotoaffär?

(tänk va ett glas vin gör en fundersam)?

guuu så vackert foto.

fniss

blev tiden kl.4?

ha en härlig lördag..........

2008-09-20 @ 00:28:13
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ninni

hihi Så kan det gå!!

2008-09-20 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0