nu är jag nervös :/

nu är amanda iväg på födelsefesten....
det är lite nervigt, för det var ett badkalas......med nästan 20 st barn.
så jag hoppas att allt löper fint, jag själv skulle aldrig våga att
ha ett sådant kalas där det är lite farligt, det är för stort ansvar.
mina barn får ha sina födelsekalaser hemma med de som de leker med....

när robert var mindre så bjöd jag några år alla killarna i klassen, herregud vad stökigt
det var, de sprang runt som odjur.
när jag bjöd på en jättestor skål med popcorn, tror ni att dom åt, nej de började kasta
popcornen på varandra, jag och lennart bara stod och gapade av ren chock......  det var popcorn
över hela golvet.
nu bjuder vi några stycken, de har mer roligare då, tycker i allafall jag ;)


amanda färdig för badet.........det är inte jag.

nu har jag bakat chokladrutorna som ska säljas på ZASP-dagen imorgon.
de pengarna som skolan får in går till fattiga barn i afrika....



dom här chokladrutorna har många namn....... kallas de inte för kärleksmums åxå ?



så där, nu är de packade i påsar och märkta med ett litet pris.....

nu badar amanda, jag har fjärilar i magen........jag vill att tiden ska gå fort nu
så att hon kommer hem nuuuu.....

Kommentarer
Postat av: Anna

M mmm stort ansvar det där du...hade heller aldrig gjort det...här hade vi kalas med lekar som min så lekfulla man ordnade...han var superbra på det...m mmm för många är aldrig bra... hoppas din lilla ängel kommer hem snart då...så söt hon är..

2008-09-27 @ 17:56:20
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Jättesöt liten Amanda...



Nu är nog Amanda hemma, ren och välbehållen!?

2008-09-27 @ 18:33:29
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Mia

Nä, det hade inte jag heller gjort, hoppas allt har gått bra ändå...

Har funderat hela eftermiddagen på, om jag ska baka i morron...har fortfarande inte bestämt mig! :-))

2008-09-27 @ 19:44:51
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ammi

Thea ville inte gå på kalaset, jag tror hon märkte att jag blev lite fundersam på det här med badet, ett sånt ansvar skulle inte jag vilja ta!även om det är fler vuxna med...

vi köpte lite bröd med hem även om jag inte får äta nu.

2008-09-28 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0