lunch humor

nu är jag trött på mitt jobb, jag vill bara smita skolka från jobbet ....göra något annat.
men det går ju inte, suck....

idag så var jag iväg och tog en massa prover, först hittade de inget blod, så hon grävde
runt med nålen i armen, jag hatar när det blir så. och jag tittar bort, kollar på
kattungar, bilder som är till för barnen att titta på =) 
så nu har jag en bula med blåmärke i  armvecket........

citat
Allt arbete som man får betalt för suger ut och bryter ner själen

det citatet passar in på mej idag....

humor

Det var en gång två killar som jobbade för kommunen, de planterade växter utanför kommunhusen. En dag kom en turist och tittade på deras arbete. De två killarna gick efter varandra och den första grävde ett hål och den andra grävde igen det. Efter att ha tittat på männen en stund gick mannen som kollade fram till dem och sa:
- Jag tror säkert att ni är respekterade för ert fina arbete här, men vad i fridens namn håller ni på med egentligen? Den ena av er gräver ett hål och den andra gräver igen det.
Då svarade en av männen:
- Jo det är så att han som lägger i fröna är sjuk idag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men då kommer Anna och sprider lite solsken över dig...det är fredag imorgon min vän...full fart mot helgen...visst är det härligt..jaaaaa det måste du hålla med om..massa kramar till lilla dig från Anna.Nu blev du allt lite gladare..

2008-09-11 @ 16:55:09
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Soffie

hoppas du får bra svar på proverna.

kloka ord.

jag känner lika dant med mitt jobb vill bara byta jobb.

blä...

kramen

2008-09-11 @ 16:55:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det där med att bli sönderstucken i armen är inte kul....

Jag brukar tala om var det går lättast att sticka mig, men ibland ville de i alla fall envisas med att försöka i andra armen först.

Usch....

Kul historia :-D

Sitter här och skrattar gott.

Ha en bra kväll.

Kram

2008-09-11 @ 17:07:48
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0