jag lever =)

en låt som ploppade upp nu på morgonen, den måste handla om
big bang- experimentet och allt som hörde till.....     

 Good Morning 

nu finns inte refrängen med i texten med. för jag tänkte att nu ska ni få gissa
vem sjunger denna finurliga låt?????

Ännu en dag
Jag vaknar upp igen
Naken vid min teve som visar jorden
Som i en film
Visst är det skönt att ha det så
För man vet ju vad som pågår men inte hur det slutar

Jag undrar om nån ser
Undrar om nån ser
Att clowner inte ler
jag undrar om nån hör
Undrar om nån hör
Att explosioner inte stör
Eller är allt bara cyniskt av ensamhet
Vill så gärna tro
Men i den film som liknar den som finns
Börjar resan nu gå min sitt slut
För hjältarna har redan dött
Av avundsjuka svek och sorg




att en bild ska säga mer än ett ord, vad säger denna bild till er bloggare???








Kommentarer
Postat av: Nickan

Di Leva? Vem ska man tro på? Såg lite kallt ut på bilden! Ha dé

2008-09-11 @ 15:03:30
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0