idag ska jag handla loss

idag ska jag och amanda ta bussen in till stan, och handla.
min plånbok ligger löst till idag. det känns som om jag är köpsugen idag.

amanda behöver lite höstkläder och en lite tjockare jacka, hon har växt
ur den gamla....och det kan vara lite kallt nu på morgonen till skolan.
och det måste inhandlas, byxor och långärmade tröjor..... så ni ser plåboken
blir tunn idag.

sedan att amanda är med blir extra farligt, hon kommer säkert tjata lite extra,
att hon vill ha.
sedan får vi se om det finns något till mej, jag hittar annars aldrig något, även
om jag skulle behöva lite nytt i min garderob.

jag ska fråga robert ifall han vill hänga med, han är så stor, så han behöver
inte gå där vi går, han hänger helst där de har dataspel och tv-spel.

han fyller år den 7 oktober, så det kan vara bra om han kollar in, så att  han får det
han önskar sej, jag vet att han önskar sej en armbandsklocka, han har det
inte annars, det var han själv som kom med det förslaget, kul att han kan önska
sej nyttigare saker ibland.....

nästa inlägg får jag väl visa vad jag har köpt kan jag tro.....höres.



undrar om de druvorna blev mogna ...........

Kommentarer
Postat av: Grannen

Härligt Marie

Shoppa loss ordentligt nu..... Det finns massor av höstnyheter på stan. HM har faktiskt fått in en hel del fräscha tröjor. Vero Moda är en av mina favotiter.

Lycka till, jag ska hålla utkik efter er när ni kommer tillbaka med massor av kassar:)

2008-09-06 @ 09:27:03
Postat av: Ulla oSven

Väntar på inlägget vad Ni köpt, titta åt mig om Ni ser nägot, jag skulle åckså behöva någon tröja eller

jumper.

Robert visa vad Du önskar Dig, när Du fyller år.

Hälsningar Dejefors

2008-09-06 @ 12:19:17
Postat av: Nickan

Kul att handla! Det måste jag också göra! Får se när jag får lust! Spännande att se vad det blev sen! Ha dè

2008-09-06 @ 12:33:10
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0