Hej hej. Hemskt mycket hej.

igår så började jag att nysa, och det rann ur ena ögat, jag vill inte bli sjuk.
nu är det inte mina sjukdommar som spökar ännu, min familj har smittat mej. fyyyy på dom.
vaknade imorse med samma elände, jag vill inte bli sjuk........ jag blir galen.

antagligen har jag inte byggt upp mitt lilla immunförsvar från senast, så min
kropp är öppen för alla smitthärdar, ja det är väl lika bra, det ser ut att bli en trevlig höst detta.

nu ska jag visa er något från youtube, en rolig låt från 80-talet.
alla tog till sej den låten, alla gick omkring och sa " hej hej hemskt mycket hej " av hemliga byrån
jag själv var i tonåringen då, tyckte att den var töntig, då.......

att de säger " jag heter lennart, jag heter lennart" gör ju saken inte mindre
för namnet lennart är med många roliga sammanhang.

och SYRRAN  min gillar  den pga lennart, hehe..............

klicka in och lyssna, hade ni hört den ????

Hej hej. Hemskt mycket hej.

Kommentarer
Postat av: Mia

skrattar Du får använda parfymen som medicin om den doftar penicillin så kanske det funkar med ett litet tryck på pumpen! ;-)

2008-09-10 @ 07:42:59
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna

M mm den där låten minns man...men så tråkigt att du blir sjuk igen..hoppas det bara blir en light version...så du kan komma ut på stärkande promenader...det gör ju att endorfinerna frodas. Krya på dig.

2008-09-10 @ 15:35:14
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Det var väldans vad förkylningar härjar just nu bland flera bloggvänner.

Får verkligen hoppas att den inte smittar via datorn ;-)...

för jag börjar också känne mig lite snuvig....;-)



Skämt åsido....det är verkligen inte roligt att få en sådan ordentlig förkylning

och hoppas du känner dig bättre snart igen, och att det inte blir alltför besvärligt.



Rolig video som fick mig att skratta gott.

Hej tillbaka och en stor Kram.



2008-09-10 @ 20:02:08
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0