godmorgon alla glada...

för visst är ni glada när ni vaknar, studsar upp som en raket och
tänker yiiipiiie en ny dag.

grattis om ni är sånna energiknippen.

jag är inte det, jag är lika trött som när jag lägger mej på kvällen som när jag vaknar..... och den tiden
som är mellan morgon och kväll =)

det pratas om att antagligen så är man en morgonmänniska eller kvällsmänniska.
vilket av dom är ni ???


klicka in här och gör testet         http://www.somnhjalpen.se/TestForm_morning.asp?SectionId=838

när jag gjorde testen så blev svaret :  Du är en mellantyp.

om jag ska prata om mej själv, så är jag ingen av dom, vad kallar man dom som är som jag.
sengångare kanske mellantyp har ni lite roliga förslag på oss mellingar ???



oj, min hjärna fungerar på morgonen, tallrotsmarie har funderingar idag =)

citat
Vår trötthet orsakas oftast inte av arbete, utan av oro, frustration och förbittring.

det citatet, kanske stämmer, jag har för mycket omkring mej nu.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Nä....jag studsar nog inte heller upp som en raket när jag vaknar....

utan de blir liksom lite mera långsamt uppvaknande ;-)

Önskar nog att jag vore mera som ett energiknippe ;-)

Jag har aldrig varit en morgonmänniska,

men de sista åren är jag inte heller inte lika mycket en kvällsmänniska som jag var förut.

Fast det beror väl lite på vilken tid på kvällen / natten det gäller, när man blir trött ;-)

Och testet på Sömnhjälpen sa att jag är en kvällsmänniska.

Kul bild på Sengångaren :-D

Ja, det är inte lätt det där....



Ha en bra fortsatt dag.

Kram





2008-09-17 @ 14:42:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh...just nu är jag i ett flöde av energi...kan jag dela med mig så gör jag gärna det...här kommer det.........galet mycket hoppas du tog emot..men du..ibland kan man faktiskt få känna som du...det är helt normalt...själv däremot är jag helt onormal tror jag..kraaaaam från Anna.

2008-09-17 @ 16:42:48
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: caroline

Halloj!

Företaget heter Partylite.

Ha det gott.

KRAM

2008-09-17 @ 17:06:23
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0