fredagsmys

städa ,städa varje fredag åxå varje jul, dä tycker jag ä kul........

här kommer pippi långstrump, tjolahop......vad jag är trôtt, gäääsp.

ja ,jag ä inte normal idag.....imôrra hôppes ja  att amanda sôver lit  längre, så
att ja  mä kan sôv.

ska snart plôck  fram chipspôsen och bara vräk  i mej nytti calorier, för
dä ä  dä väl i potäter........chips är en potät och potäter är nytti , så dä  så.
kom int  och säg nôtt annat, får då..........
nu ska ja gôtta mej redigt.......

herregud, hoppas att ni förstår lite värmländska, jag bara testade mej själv.



klarälva, som jag fotade under min promenad igår.....den är allt fin den du...

ha en trevlig kväll alla, godnatt...

Kommentarer
Postat av: Nickan

Jag fattade precis allt men vet du vem jag tänkte på medans jag läste? Jo den där värmlands klas som var med i Big Brother. Jag skaffade femman i den vevan. Tyckte programmet var uselt men Klas och Tina var så härliga och lyssna på, så så länge de var kvar så tittade jag! Hemlis! Klarälven är vacker! Städa därimot gillar jag inte! Tvång endast! Ha dé

2008-09-12 @ 21:13:58
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Mia

Helt rätt, klart att du ska äta potatis, Marie! ;-)

2008-09-13 @ 08:27:58
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0