det var så roligt, jag måste skratta....

nu ska det bara vara humor i detta inlägg.
ska lägga mej snart, så att jag orkar med morgondagen, imorgon ska jag iväg
till vårdcentralen och ta prover igen,  det är för att jag äter kortisontabletter, som
de ska ha koll på mej....

humorhörnan

- Nu måste du gå till skolan Nisse! röt mamma.
- Nej, jag vill inte! Alla är så dumma mot mig där!
- Det är bara som du inbillar dig! Det blir roligt när du väl kommer dit!
- Näe mamma, kan inte du ringa och sjukanmäla mig?
- Gå nu! Du är ju faktiskt rektor!

                  ----------------------------------------------------------------------

Två pojkar stod och pratade vid en busshållsplats då den ena av dem utropade en rejäl svordom just som en gammal präst gick förbi:
- Tror du inte att djävulen hämtar dej om du ropar på honom?
Pojken tittade ett tag på prästen och sa sedan:
- Det är väl värre för dej, du pratar ju illa om honom varje söndag...

                ---------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Mia

Din lilla toka! S

Jag ska välja blomma, den varar längre än en tårta ;-)

2008-09-10 @ 21:01:18
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0