bagare




igår testade  jag hur det skulle vara att vara en lyriker, det var svårt,
med tanke på att det tog ett par timmar,
att fila ihop det lilla jag fick ihop...

så jag behåller allt mitt jobb, jag får väl träna på det
och kasta in nåt konstigt när jag har bloggtorka =)

i gårkväll var jag en bagare åxå, bakade bröd, fast jag hade köpt en påse mixer....
det var gott det med.
 när jag bakar annars så är det ett recept jag följer, men nu
har jag inte tid, då är brödmixer helt ok....

bagare och lyriker, ja så det kan gå, vad många yrken man kan ha
ibland fast man inte tänker på det.....

Kommentarer
Postat av: lLenal

Godmorgon!

Ja visst kan det kännas som man har många yrken hehe:)Såg smarigt ut brödet. Ha det fint ,kram lena.

2008-10-10 @ 09:18:47
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Misen

Ja visst känns det lite som att man är proffsbagare när man bakar själv oavsett om det kommer från mix eller inte?! Ha en fortsatt härlig fredag!

2008-10-10 @ 10:53:25
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm ser gott ut.

svar:jo min lilla Nellie är jätteduktig hon sväljer den superäckliga flytande penicillinen å direkt efter tar hon coca cola:O)

Min stora tjej är det inga problem för men däremot min Jonathan han får jag inte ens i en panodil å flytande vägrar han förra året hade han öroninflammation å lunginflammation,läkaren skrämde upp han om följdsjukdomarna som kan bli när man låter sånt självläka men nops ha vägra

så nu vet han ju att han blir frisk utan!

ha en härlig helg,verkar bli skit väder:O(

2008-10-10 @ 18:52:54
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0