fått en ros idag

i lördags så var jag till blomsteraffären, jag hade kameran hängande på mej....
jag skulle köpa lite rosor till mej......när jag står i afären och väntar, då
kommer en jättego hund fram till mej, jag började att fota vovven, så söt var den....
det var tjejen som stod och sålde i affären som ägde den.

jag tänkte att det kunde vara bra att ha bilder på hundraser som jag gillar, ifall jag någon
gång i framtiden skaffar en.......

så nu idag så gjorde jag dom i labbet , jag tog mej en promenad bort till
blomsteraffären med 2 st 18X24, som jag ville ge till tjejen som äger hunden.

hon var inte där idag, jag tror att det var hennes mamma som var där, inte säker, men hon blev
så glad över korten hon berättade att hundens ägarinna skulle opereras imorgon.
så jag fick en lapp, som jag skrev ett meddelande, sedan la vi korten och lappen, i
ett kuvert.....sedan skulle vi skicka det till sjukhuset.......det blir nog en glad överaskning, för
henne...........
och jag fick en gratis ros för fotona, fast jag sa flera gånger att det behövs inte...



har ni sett vilken goding.....


hon visste precis hur man stilar sej =)



här är min ros som jag fick........

Kommentarer
Postat av: gunilla

Men oj vad gulligt....då slapp du köpa dej en ros...kram från mamma....

2008-10-06 @ 19:04:52
URL: http://ganilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh...du är väl bara för go du...klart hon blir lycklig...vilken söt hund o stilig ros...massor av rosor till dig som gör sådant...det gillar jag..

2008-10-06 @ 19:30:04
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

åhh va snäll du är va glad hon kommer att bli!



Fast vovven såg lite övergödd ut..hihi



Suss gott, kram

2008-10-06 @ 22:01:12
Postat av: soffie

men åå va goo hund å vilken vacker ros du fick:O)

natti

2008-10-06 @ 22:21:46
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: lLenal

Du är ju så god hjärtad,tänk vad hon kommer att bli.

Du kommer få en strärna i himlen.

Sov gott, kram lena.

2008-10-06 @ 23:06:39
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0