utan min hörapparat =(

godmorgon.....
nu har jag lagt undan min hörapparat, jag får inte använda den
nu före operationen.......och antagligen så ska det vara sista
gången jag behöver den.....beror på om de lyckas med ingreppet.

det känns ovanligt, vi får se hur det går på jobbet....jag får koncentrera mej mera
på vad de andra säger nu. det kommer att bli jobbigt utan min
hörapparat........

citat
Det bästa sättet att övertala folk är med öronen - lyssna på dem.

kräftan

VARDAG:

Var diplomatisk och tänk dig för innan du uttalar dig, risken är stor att man sårar någon.
 
(kan bara bero på att jag kanske inte hör, och då missuppfattar jag, bättre att
vara tyst idag )

KÄRLEK/RELATIONER:

Idag kan kärleken utvecklas precis som du har hoppats, det gäller bara att inte visa någon otålighet.
(kärlek vad är det??? och otålighet, jag ska inte prata idag)

PENGAR/ARBETE:

Ingen människa kan allt, men man kan lära sig, det gäller dig också, trots att det kan kännas motigt.
(man lär sej något nytt varje dag, bara man är öppen för det, idag ska jag lära mej
ett nytt liv utan min hörapparat)

DAGENS CITAT:

Anonym - Det sägs många kloka saker på skämt, men det är inget mot alla de dumheter som sägs på allvar.
www.afrodite.nu




Kommentarer
Postat av: p

Lycka till!!

2008-10-27 @ 10:11:52
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0