tonåringar...

tonåringar säger jag....grrrr

igår på kvällen hade robert pingisträning i amandas gymasal
på hennes skola, när han kom hem.
så hade han glömt kvar sin jacka där, då får du åka tillbaka sa jag.

men han hade otur det var stängt, så han hade ingen jacka med tillbaks..
då får du åka dit imorgon när du ska till din skola, han blev ju helvild, jag vägrar
skrek han, vadå vägrar...den jackan kostar 800 kronor och är ny.....du ska, sa jag.
så det var cirkus här klockan halv 10 på kvällen.
inte trevligt alls....

så himla typiskt, för den jackan är bra mot regn, och vad tror ni att det gör nu på
morgonen, regnar......... så man är måttligt arg, hoppas att han lär sej något av detta.

amanda ligger och sover, men jag ska gå ner och jobba, det är nackdelen när man har jobbet
i sitt hus, att när ungarna är sjuka så måste man jobba ändå......man kan aldrig ta det lugnt...



vad tycker ni, en vinterbild blev det idag, lika bra att förbereda sej, om några månader
så kan det ligga ett vitt täcke på marken ......burr, nu fryser jag.

Kommentarer
Postat av: soffie

å jag va tvungen att kolla ut så det ej hade blivit snö;O)

å den är vacker men snälla ingen snö än..

hoppas Amanda är piggare idag å jackan kom till rätta.

Kramen

2008-10-03 @ 10:00:36
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins :afferep

Fick höra ryktesvägen att det kan bli snöblandat där jag bor,brrr så kallt med vinter.Inget jag längtar till.

Ha en bra helg//Anna-Carin

2008-10-03 @ 13:56:17
Postat av: Anna

Åh du...himmel vad jag har jagat grejer o kläder...när barnen glömde...inget kul du...men så blir dom stora o ordentliga..snart är det din tur..att slippa allt det där..så är det...ha en go kväll.

2008-10-03 @ 18:34:19
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0