slarvmaja

nu har jag vänt upp och ner på hela huset, jag har letat efter det
pappret som jag fått från reumatalogen, vilka prover jag ska
ta imorgon......får hoppas att de på labbet har dom i datorn.......suck....
jag blir galen på mej själv.....det är så mycket nu så min hjärna
arbetar i smör nu......

jag får åka dit på morgonen och hoppas att det går bra......

jag kan inte förstå vart den lappen har tagit vägen.....den har legat i köket
i flera veckor, och poff så är den borta.....

det är kanske amanda som har använt den och kladdat och klippt sönder den.
hon är inne i en klippperiod.....

idag ringde de från fritids och berättade en liten dumhet som amanda och
en kille har gjort........killen hade dragit ner byxorna och visat, ja ni vet.........
och vad jag fattar det så skulle min amanda, åxå dragit ner sina byxorna,
fröken fick ingen klarhet i detta....osv, osv...
och nu jag har haft diskussioner med amanda här hemma om att så
får man inte göra.......


Girly Myspace Layouts
Girly Myspace Layouts

Kommentarer
Postat av: Också mamma

Barn är barn och allt ska de gå igenom, var glad att det händer nu och inte när hon är 11 år:)

2008-10-22 @ 21:28:14
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Ditte hälsar o tackar!

Hoppas det går bra för dig utan papperet, gör det säkert! Och hoppas också att diskussionen med dottern gick bra; hör ju liksom till utvecklingen det där...

Kramen!

2008-10-22 @ 21:28:14
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: soffies

hoppas det går bra!

gonatt

2008-10-22 @ 22:20:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja leka doktor gör alla barn...det går över, ja tills de kommer i tonåren förstås, hihi



det var värre lek på mitt jobb i fredags, några flickor fick för sig att de skulle leka lägereld, tog en lampa la barbiekläder ovanpå...det gick bra, men både kläder och lampa blev svarta!



RYS!!!

2008-10-23 @ 10:00:37
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas du hittade lappen från reumatologen.

Annars hoppas allt finns i deras dator, vilket de nog borde finnas.

Och hoppas allt gick bra.

Kunde inte låta bli att skratta när du berättade om killen på fritids och Amanda.

De var väl lite nyfikna :-D

Kram



2008-10-23 @ 14:14:07
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0