skrattdax

nu kommer denna där sega timmen på jobbet, innan man slutar....
jag börjar att få ont i ena axeln, det beror på att jag sitter framför datorn
för mycket.....

men jag vill ha lite humor...

En blondin skulle åka flyg till Paris. Hon skulle åka andra klass.
Men när blondinen gick på satte hon sig i första klass.
Då sa flygvärdinnan till henne att flytta till andra klass.
- Jag är ung, vacker och sexig och jag ska till Paris, sa blondinen.
Då kom stewarden in och sa till blondinen att flytta sig.
- Jag är ung, vacker och sexig och jag ska till Paris, sa blondinen.
Då hämtades kaptenen som sa att han kunde med blondiner, han hade en själv.
Kapten gick till blondinen och viskade något i hennes öra och hon gick genast in i andra klass och satte sig.
Stewarden och flygvärdinnan frågade vad han viskade till blondinen?
Kapten sa:
- Det är bara andra klass som går till Paris.

www.humorbrevet.se

Alchemy Gothic Angels

Free Photos Occult Angels Fairies Gothic Celtic Myspace Orkut Photos Glitter Graphics
http://www.occult-paranormal-psychic-yoga.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hi, hi, hi! Hm...jag är en blondin, eller var åtminstone, är mest grått nu!

Antar att du gjort din sega timme nu o är på väg hem...

2008-10-22 @ 16:02:27
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ulla

Blondiner har det inte lätt...det är tur att jag är brunett L

2008-10-22 @ 20:15:47
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0