oj oj oj

vad många kommentarer jag har från förra inlägget, ska kika in till er,senare ska jobba först.
igårkväll så har jag fått min nya bärbara dator.....den gamla segade sej lite.
amanda ska få ha den gamla, hon får ha sina datorspel i den...

så nu har jag gått från xp till vista......så vi får se hur det är.

det var lite jobb att installera det man ska ha på den nya datorn, så det
var min syssla igår inget bloggande....

horoskop kräftan

Håll utkik efter möjligheter som kan ge dig ett lyft på ett eller annat sätt. Stjärnorna ser ut att le välvilligt mot dig.

undrar vad det är som ska hända idag, som ska vara positivt......fråga stjärnorna
om när ????

och inga bilder kan jaag visa, har inte kommit så långt med
min nya dator.....


Kommentarer
Postat av: soffie

Hoppas Amanda får en bra dag när hon ska va ute hela dagen,vi är ute varje onsdag på mitt jobb och just när det blåser är det svårt att klä sig rätt.

Roligt med ny dator det måste jag skaffa mej med,

ha en bra dag ser ut som det blir vackert idag trots blåsten!

2008-10-22 @ 08:27:25
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ninni

Åhh va söt du är på bilden från förr!

Nää tomtarna kan vänta...man hinner tröttna på eländet.



Kul med ny dator, jag har Vista på min bärbara..inga konstigheter alls.



Ha det gott..kramen

2008-10-22 @ 09:27:10
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Nää vi går ut i tomtestrejk..haha

2008-10-22 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0