mobbad på jobbet =)

när någon säger på min arbetspass, åh idag känner jag för pizza...
alla hänger på.

utom jag som väljer en räksallad, då får man alltid smarta kommentarer
av de andra pizzaätarna... bantar du.......kom igen nu ta en pizza.......äter du kaninmat.....
sallad är ingen mat...osv...

jag själv vet att jag mår inte bra av att vräka i mej en stor pizza, den sitter ända upp
i halsen, och man orkar inte äta mera mat den dagen.....

om jag någon gång skulle vilja ha en pizza, då väljer jag barnpizza, för den
är lagom stor, man blir lagom mätt....

då får man åxå smarta kommentarer av de stora pizzaätarna....
den där lilla ska du äta den......haha, vilken liten pizza....
fick du ingen klubba......

det roliga är att när de ätit upp sin stora pizza, så är det mycket suck och stön
och pust från dom...........då fäller jag mina smarta kommentarer, är du mätt.....
jag blev lagomt mätt jag på min sallad =)......mår ni inte bra.....

se de på mitt jobb har problem om jag väljer en räksallad, jag tror att de vill
åxå välja det, de vågar inte......vad tror ni????





Kommentarer
Postat av: Maria

Kan ju vara så att dem inte vågar gå mot strömmen...

Håller med om att pizza kan bli för mycket..men ibland är det gott..

Må så gott !

2008-10-08 @ 20:39:25
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Anna

M mmm man kan få kommentrer om man inte tar den där kaloribomben till kaka som alla andra sätter i sig...men som jag väljer bort trots att jag är bland dom lättare i personalrummet.Vad ska du banta för...du som är så smal...så kan det låta..men jag vill må bra... jag vill inte ha alltid...fast du...inte bryr jag mig det minsta om det..jag gör precis som jag vill..ingen kan ändra på det..

2008-10-08 @ 21:06:40
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: vivan

Va,knäppt...lägga sig i...vad andra äter..hm..

ja,jag hade kul i kväll....men kom sist som vanligt..

kramiz:)

2008-10-08 @ 22:07:50
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Samma här...jag klarar inte av att äta en så stor pizza, och vill hellre ha en mindre, typ barnpizza.

Det känns ju bättre att bli lagom mätt...

Så jag har ofta gjort samma som du.

Jag tror också att ofta många väljer som de andra bara p.g.a grupptrycket.

Men man tycker ju att vuxna människor vore fria från det.

Bra att du står på dig för det du mår bäst av.

Kram

2008-10-08 @ 22:10:54
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! håller med dig.Vill jag äta pizza gör jag det hemma med familjen.så jag kan sitta där och sucka i soffan för att jag är övermätt :-)

Ha en bra dag/Anna-Carin

2008-10-09 @ 08:57:16
Postat av: lLenal

Godmorgon!

Bra svarat:)Pizza kan ju göra en så däst.

Tänk vad det tuggas på en arbetsplats hehe:)

Ha det gott, kram lena.

2008-10-09 @ 09:13:55
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hej! Jag äter och beställer vad jag vill ha. Det har aldrig varit någon som kommenterat det och det är väl helt upp till personen som ska äta vad den beställer! En del måste bara säga något helt knäppt! Ät vad du vill och ha det bra!//Annika

2008-10-09 @ 10:31:49
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Ninni skonummer 36(hihi)

SUCK..jobbiga människor jag orkar aldrig äta en hel pizza, vad är det för fel på sallad??

2008-10-09 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0