kyss mej där bak sa hanna

godmorgon

är på ett litet djävulsk humör nu på morgonen....... har lust att säga
kyss mej där bak sa hanna.......när det går emot mej, är ju som ett litet svordom =)

jag börjar på att fundera på att börja städa lite idag.
vill få undan så mycket jag kan, när jag ska operera mej den 4:e november....
för efter den operationen får jag knappt lyfta en tallrik med mat......hur ska
det gå......jag får sitta och blogga hela dagarna och läsa böcker , hehe....

lennart får laga mat, då vet jag hur han gör, lyfter på luren och
beställer något....

och jag håller på att förbereda amanda och robert på att de måste
hjälpa till extra då.........som tur är (hoppas jag) så har de skolan
på dagarna.....

igårkväll var jag på youtube och lyssnade på låtar
det vaar längesedan.......så idag kommer det att bli musik på
min blogg...

jag börjar med den första nu, den låten är såååå bra, vad tycker ni?

hanna från arlöv



Kommentarer
Postat av: Ninni

Livet är en fest...ja ibland så!



Vi ska väl festa lite grann idag...tack för den fina sången..kram

2008-10-25 @ 10:09:21
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Nickan

Jag tror jag har någon trojan eller liknande för jag har märkt att datorn hänger sig utan spel ibland. Huvva för operation, sådant tycker jag inte om. Fast det kan ju bli bättre efter! Jaha du har en man som lagar mat på samma sätt som min!Ha dè

2008-10-25 @ 15:11:42
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0