godmorgon

jag blir galen om jag inte får in mina bilder i datorn snart...
måste köpa något till datorn, så att jag kan det.

alla mina fotade bilder ligger på en extern hårddisk, och min dator
är som sagt bara några dagar gammal......

kräftan
Detta är inte rätt dag att ta en diskussion med kollegorna om saker om vilka det råder delade meningar. Ägna dig hellre åt något kreativt eller åt att aktivera barnen.

vad är detta för horoskop........idag får jag inte säga min mening till mina
arbetskamrater, istället ska jag ägna mej åt mina barn, öh.......vad är det jag gör
när de är hemma.......dumma horoskop........du finns inte........

idag är det storm ute, det blåser och tar i så det visslar ute ;)
då är det ju trevligt att sitta inne och jobba, hoppas att det blir bättre under helgen.

man kan hoppas att lövena flyger bort, eller så blåser alla löv till min trädgård.
det brukar bli så.....

citat
I hård blåst är det lätt att bli vindögd



Christian Myspace Layouts

Kommentarer
Postat av: Nickan

Hej hopp! Nej jag har inte fått igång sims än! Har varit dödligt trött denna vecka, efter middagsstöket har jag slummrat en timme varje dag, brukar aldrig hända! sen har jag lagt mig igen ovanligt tidigt för att vara jag! har inte orkat med datorn, försökt kommenterat men har inte fått till det överallt! Väntar nu på bättre tider! Hoppas du får till datorn snart! Ha dè

2008-10-24 @ 09:18:09
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0