gallanfall

igår kväll fick jag ont i gallafan.....det gör så jävla ont, man kan ju inte
göra nånting, bara vandra runt och klättra på väggarna tills tabletterna tar det.

jag värmde ett glas vatten, för jag hade hört av någon att det är bra att dricka varmt,
för då vidgar det gallgångarna och att det skulle lindra något....

jag funderade vad har jag ätit nu, som jag inte ska äta mera av...
jag har ätit gravad lax på smårgåsarna nu ett par dagar, det är det
enda jag kan misstänka, bara att undvika det då....

nu är jag öm i övre magen, men det har gått över för denna gång...pust.

arbetade igårkväll med....... arbetet står mej ända upp till halsen nu....



muntrar upp mej med en liten sol.....kan behövas det regnar ute......


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Aj, aj! Fy för gallplåga! Hoppas det ger med sig, annars måste du väl besöka doktorn!

Den gröna fåtöljen hos dig var ju gräsligt ful, men dom var ändå sköna att sitta i! Hade röda jag!

Hoppas din dag blir bra!

2008-10-16 @ 07:35:33
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Werali

Usch! Gallanfall är inte att leka med. Har själv opererat bort min gallblåsa akut för snart 3 år sedan. Kunde inte ens dricka vatten utan att få ont på slutet...



Kraaaaaam

2008-10-16 @ 10:37:07
URL: http://www.werali.se
Postat av: Maria

Fy vad jobbigt, hoppas du slipper mer ont.

Du får gå till läkaren i så fall...

Kram Maria

2008-10-16 @ 16:30:03
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Mia

Fy för den lede! Det hade jag tre dagar i sträck en gång, det gick inte över av tabletter, så jag fick åka in på sjukhuset den fjärde dagen.. :/

2008-10-16 @ 19:04:21
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: anneli

HEJ

JAG TROR ATT JAG HAR GLLANFALL MEN JAG VET INTE VILKA SYMPTOM HAR NI.JAG HAR ONT IHELA MAGEN RYGGEN DARRE YRSEL SVETTAS MÅ ILLA KAN DET VARA DETTA SOM KALLAS GALLAN,

2008-12-15 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0