fredag igen

kräftan
Använd helgen till att få gjort något av allt det, du ofta tänker på
och talar om, men i verkligheten aldrig får gjort något av.


jadu, lilla kräfta, detta är nog rätt så vanligt, jobbar man mycket så
får man prioritera rätt så mycket.....det är mycket som jag säger att jag ska göra,
och sedan blir det inget av med det......

man har ju inte bara jobb att sköta, man har barn åxå......de ska väl åxå skötas
om även om de börjar att bli stora, i allafall robert.

nu är det inte många dagar till dagen op.....tisdag, det drar ihop sej.
jag önskar att det var nästa fredag istället, och då skulle
det vara klart och färdligt......önskedrömmar =)

imorgon kommer amanda hem, kvällarna har varit väldigt lugnt
och tyst när hon är inte hemma, för hon är en riktig babblare.....

vädret i karlstad är storm, blåser rätt så hårt ute, skönt att man inte behöver
gå ut idag.......jag ska ju jobba.



mina inköpta rosor igår, en orange och en gul......om jag ska byta jobb någon gång
så vill jag jobba med blommor.........

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi skatill Uppsala den 12 november.

Vill ni passa vovven??

2008-10-31 @ 11:56:44
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Nickan

Visst kan man köpa blommor till sig själv! Då får man precis de man vill ha! Gör det ont efteråt när man opererar öronen? Låter lite dramatiskt! Mysigt med barn men det är skönt både för barn och föräldrar att få vara ifrån varandra någon gång ibland! Ha dè gott!

2008-10-31 @ 13:20:21
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0