den där extratimmen

varför kan man inte få den där extratimmen varje natt.......
det skulle vara smart, vad utvilade vi alla skulle vara.

men idag har amanda namnsdag, det har hon påmint mej om hela veckan.
så hon ska väl bli firad litegrann på hennes namnsdag....det
får man inte glömma.

sedan har amandas pappa lovat att hon får välja en leksak idag,
farligt att säga så......
han sa inte en liten leksak som inte kostar för mycket....
lennart liger risigt till idag...

Amanda - Den älskvärde

citat
Meningen med namnsdagar är att man ska fira dem



flaggar lite idag för alla amandor 

Kommentarer
Postat av: Ninni

I dom Baltiska länderna är namnsdagar viktigare än födelsedagarna!!



När min man jobbade där blev han otroligt firad på Andersdagen.



Hihi en liten present ska hon så klart ha!!



Vi bor ju väldigt nära Vänern...kan säga att jag trodde att glaset på balkongen skulle rasa ner...usch!



kram kram



Säg grattis till Amanda...det påminner mig om att ett av våra barnbarn alltså har namsndag också, men hon är såå liten än!

2008-10-26 @ 09:35:09
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Nickan

Grattis till Amanda! Ja, den timmen skulle vara varje natt! Ha dè

2008-10-26 @ 10:22:36
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad härligt...min bästa väninnas flicka heter Amanda så det namnet är väldigt kärt för mig...min väninna har fyra barn med namnen Matilda Nils Amanda och Anton det är vad jag kallar rejäla namn.Fina namn...det är kul med namn...nu heter många Wilma o William...som det kan bli...mina heter Lina Henric o Oscar...vad säger du om det? Klart hon ska ha en leksak..en fin leksak..kram lite på Amanda från mig..

2008-10-26 @ 10:24:04
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj Christine Sven o Ivan...inga dåliga grejer..Johan Henric..Erik Oscar...Lina Julia Therese..ja så är det..

2008-10-26 @ 10:43:53
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Mysig bild !

Ja, namnsdagar är roliga att fira, och kanske mest för barn.

Det är ju så kul att få presenter ;-)

Ha en fin fortsatt söndag.

Kram

2008-10-26 @ 12:53:43
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Ammi

Hälsa Amanda och gratta från oss här vid gatan bredvid!

läste att det snart är dax för op.blir du kvar på sjukhuset nån dag eller? sövs du?

jag kom hem i torsdags efter min op och mår ganska bra, lite trött emellanåt men allt fungerar!

är sjukskriven 3 veckor från nu.

kram

2008-10-26 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0