burr.....kallt ute

oj, vilket väder det är ute idag........dimma och minusgrader......varför???

aha, nu förstår jag, det är för att tallrotsmarie inte jobbar idag, för
det har varit fint väder varje dag under veckan, men då har jag arbetat.....

hoppas att solen dyker upp senare idag, jag som hade tänkt att kratta löv,

igår så ramlade amanda i skolan på rasten......och gjorde ett stort hål i höstjackan....
blir man glad eller.....typiskt säger jag, hon har en annan jacka
från förra året, som passar. men nu är det så att hon hatar den.........

så hon var måttligt glad när jag tog fram den........jag hatar den jackan, sa hon.....
men nu ska du ha den, sa jag......



så här ser det ut hos mej nu......



Kommentarer
Postat av: soffie

brrr va trist det såg ut hos dej,men nu är solen framme å det blir nog en härlig dag!

2008-10-18 @ 10:41:32
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj du det var kyligt både ute o inne då förstår jag..med en liten Amanda som inte är glad så kan det ju kännas lite kyligt kan jag tro..men du går det inte att laga jackan då?

2008-10-18 @ 15:31:10
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0