aftonhumor

tar en paus från jobbet och levererar lite humor.....slutar om en timma, den
sista timmen är sååå  seg.....


- Jag förstår inte frun, ni vill ha p-piller som lugnande medel ... Men p-piller har ingen lugnande verkan!
- Jodå, det har de visst, doktorn. När min dotter går ut på kvällarna ger jag henne ett piller att svälja, och då kan jag sova lugnt.


Kvinnan ringer till läkarmottagningen och säger:
- Jag har troligen glömt min BH där, kan du se efter?
Sköterskan:
- Nej här finns den inte, jag hittar den inte!
Kvinnan:
- Då måste jag glömt den hos tandläkaren!

Kjell-Olof Feldt satt för en del år sedan och snackade internatiotiella frågor med en schweizisk kollega.
De kom in på försvarsfrågor och Feldt sa lite undrande:
- Jag visste faktiskt inte att ni hade en marinminister? Vad ska ni med en sådan till i Schweiz, där finns väl knappast något vatten?
Schweizaren log och svarade rappt:
- Vad ska ni med en finansminister till i Sverige?

http://www.humorbrevet.se/

[guitar+cat.jpg]

kom igen, det svänger ju......


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kul :-D

Sitter här och skrattar gott.

Roliga historier kan aldrig få för mycket av. ;-)

Kram

2008-10-07 @ 14:34:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0