morgonbestyr

kräftan
Du blir avbruten i dina rutiner på grund av datafel,
inställda möten eller kanske en kul överraskning.


jag väljer en kul överaskning om jag får vara med och bestämma......

nu på morgonen, har min son 14 år tagit badrummet för mej....
jag står och trampar......skynda dej jag ska åxå duscha.....

en vrålande tonåring......va ärrä.... jag är inte färdig ännu.....
det betyder att jag har inte duschat bort all varmvatten ännu =(

amanda håller på att få en förkylning verkar det som, det vill inte jag
men det bestämmer inte jag.......

så klockan närmar sej halv 8 på morgonen.....
ingen kul överaskning ännu.......


Kommentarer
Postat av: soffie

hoppas nu din roliga överaskning kommer idag

var hittar du de där horoskopen?

det är julmarknad på Alsters Herrgård i helgen ska dit om jag är piggare det brukar va jättemysigt,

kram

2008-11-28 @ 09:58:43
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Det finns några timmar kvar av dagen så det finns kanske fortfarande tid för kula överraskningar ;-)

Undrar om det blir några här också då jag också är kräfta.

Men datafel vill jag definitivt inte ha,

och några inställda möten blir det nog inte, eftersom jag inte har några inplanerade.

Men förhoppningsvis den kula överraskningen dyker upp....

Vi får höras under dagen om det händer något kul.

Kram



2008-11-28 @ 14:12:38
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0