dagen efter

jag har sovit rätt så ok inatt, det är ju bara 2 lägen rygg, och på den friska sidan.
så det är inte så fritt som det brukar vara.

jag sov till kvart över 8, kommer ner....då kommer lennart upp ur
källaren där vi har vårat arbetsplats, och säger att han måste åka och fota,
ska jag koppla vidare telefonen, eller ???.........jag visste att det kommer en
arbetskamrat mellan 9-10....
så jag sa att jag kan gå ner och passa telefonen tills hon kommer....aldelles
för snäll är jag.

så jag har arbetat en halvtimme idag.... vad gör man inte ibland, suck.

det känns, om jag går runt för länge att jag blir yr, tar några snedsteg ibland,
men det är inte så farligt.

när jag åt frukost förrut så smakade det inte så mycket, men jag kommer
ihåg från förra operationen, då sa doktorn att  smaken på maten kunde bli drabbad.
så jag säger bara detta ,vad har vi allt i örat, många sinnen är samlade där......



snyggt blåmärke va.......de försökte att sätta in kanylen i min arm....
på tredje sticket då äntligen gick det.
jag höll på att smälla av när jag såg blåmärket =)

Kommentarer
Postat av: lena

Vad skönt att du har sovit hyfsat i natt:)

Vilket blåmärke,ibland sticker dom fel flera gånger tråkigt värre.

Ha det fint, kram lena.

2008-11-05 @ 10:09:21
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Snygg tattoo du har fått där! L

Skönt att höra att det är ok i alla fall, det blir bara bättre!

2008-11-05 @ 10:30:16
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det var mig en färggrann rackare. Gör så djävulskt ont med "kanylmärken". Hade efter efter sonens födelse på handen och jag kunde rackarns inte röra handen.

Va, sitter smakcellerna i örat. Hmmmm, måste missat nått på biologin ;)



Kram

2008-11-05 @ 13:23:05
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: vivan

Skönt att det är över...och det hade gått bra!

Och några snedsteg får du räkna med...he,he,he...kramiz:)

2008-11-05 @ 23:27:51
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0