behagligt ren, nästan överallt

nu har jag badat mej, så nu är jag behagligt ren, nästan överallt ; )

ska kolla på medium nu....sedan ska jag lägga mej och försöka
att sova mej igenom en natt.

jag fick allt rosor av svärföräldrarna åxå.....de är jättefina.



rosor är aldrig fel =)

sedan avslutar jag dagen med en rolig historia

En man sitter hemma och kollar på ishockey-VM när hans fru frågar:

-Kan du fixa lampan i hallen?
Han tittar snett på henne och säger:
-Ser jag ut som en elektriker?
-Men kan du fixa kylskåpsdörren då?
-Ser jag ut som en kylmontör?
-Jaha, men du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren?
Då säger mannen:
-Jag är ingen snickare heller och fixar inga trappsteg! Ser det ut som att det står Järnia i pannan på mig? Jag har fått nog, jag går ner till puben.

Han går till puben och dricker i några timmar, men börjar få dåligt samvete och bestämmer sig för att gå hem och laga de trasiga sakerna.
När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat och att lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdörren är hel.

-Älskling hur har det gått till?
-Tja, efter du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite.
Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel. Och jag sa som det var.
Han erbjöd sig fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.
-Så vad valde du?
-Men hallååå... Ser jag ut som en konditor eller?!


Kommentarer
Postat av: vivan

Ha,ha,ha...

ja,du...inte vet jag...vill inte vara med när han tuktar...och ibland så går det inte att tukta de där ungbaggarna...han står och vaktar på Stefan...och när han vänder ryggen till tar han fart och stångar i ryggen...aj,aj,aj..och husse blir arg...kramiz:)

2008-11-06 @ 23:02:41
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Nickan

Vilka rosor! Skönt att bada i allafall! Vila mycket nu så det blir bra allt! Ha dè

2008-11-06 @ 23:29:56
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: soffie

fniss

guuu va avckra rosor du fått,va goa de är,

hoppas knarrandet i örat ger sig snart ,

må så gott denna gråa å fula fredag!

2008-11-07 @ 09:16:27
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0