usch

jag vill inte...........nu på förmiddagen ska jag sitta, i en sådan där gynstol...... jag ryser.
det är inte ofta som man sitter där, men jag har erfarenheter av den stolen.

våra 2 barn, har haft 5 års barnutredning på varje, så i 10 år om man slår ihop så
har man kört hormontabletter, febertermomets mätning....och gynstolssittning osv...

jag var 19 år, när vi började att planerade barn, efter 1 år fick man skaffa hjälp......sedan när jag var 24 år,
så blev jag med barn, det var robert, men han hade bråttom ut, så i vecka 23 kom han ut i världen.
med kuvös och bivatiden.....man satt löst i några månader.

när robert var 2 år, tyckte vi att han skulle ha syskon......efter 1 år, skaffa hjälp igen.
efter 5 år, sa jag stopp, jag
orkar inte äta de här hormontabletterna, det var psykiskt varje månad......

då skickade de remiss till stora sjukhuset.....för provrörsbefruktning.......jag slappnade av
den hösten -00.        då när jag skulle till sjukhuset i december, var jag tvungen ringa dit, och
berätta att jag kan inte komma, för jag var med barn,de på avdelningen blev så glada, grattis sa de.
 det var amanda det......hon föddes som hon skulle
i vecka 38........

men det var ju inte detta ,som det skulle handla om, jag ska till gyn, för att jag hade blödningar i höstas
som inte ville ge sej,på vc misstänkte de myom, men det var det inte så,  jag har ätit tabletter i 2 månader........efter de månaderna har det skött sej.
 så det är bara en uppföljning jag ska på, jag kanske slipper stolen, jag håller tummarna
åt mej själv, hehe

ha en trevlig dag i solen....

image406

en blomma från min trädård

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas allt går bra för dig och du slipper ligga i den där nervärderande stolen. Jag hatar den med.
Man känner sig så kränkt på nått vis. Särskilt när det är en manlig som ska dit och gräva. Usch, det hade jag när jag gick med Emil.
Han hade en stor muschtage som krullade sig i båda ändarna. Grinig var han också. Fy tusan.
Har du sett filmen jag gjort till Emil på hans blogg?
KRAM

2008-05-07 @ 10:54:10
URL: http://emilsliv,blogg.se
Postat av: Caroline

Efter du kollade på filmen jag gjorde till Emil var jag in och redigerade det så den blev längre.
Kolla igenom du vill.
KRAM

2008-05-07 @ 14:34:50
URL: http://emilsliv.blogg.se
Postat av: Valross

Fast jag aldrig legat i en så är det inte så svårt att föreställa sig obehaget - & då är det säkert ändå ett par resor värre i verkligheten.

2008-05-08 @ 17:23:47
URL: http://valross.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0