sommarväder

är det ute , varmt är det.......nu ska vi klaga ,hehe....

jäklar, vad nervös jag var, när jag skulle till gyn, tro det eller ej, men det är en manlig läkare jag
har, men när jag kom in så var det en, till som skulle vara med....
när man ligger där i den fina stolen, utlämnad med 2 män, och en kvinnlig sköterska.
det kändes.....konstigt, men det gick bra...

jag har hunnit med träning, gräsklippning och trimmat kanterna i trädgården med trimmern.
då får man vara nöjd med dagen.

ska börja med maten, amanda kommer snart hem, hungrig, hon har följt med en kompis
efter fritids......

hur har eran dag sett ut ?????

image407

denna bild är från en annan dag. men fin är det när det speglar sej i vattnet.

Kommentarer
Postat av: syren

En vacker bild!

2008-05-07 @ 18:56:36
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Ammi

Dom har nog haft kúl! de åt iallfall 3 grillade korvar med bröd på man, så om hon inte är så hungrig så vet ni, jag vet inte om Tobba sa detta.

2008-05-07 @ 19:28:11
Postat av: Nickan

Jädrar vad du hinner mycket på en dag! Här är det smått kaos för att få allt att klaffa till träffarna i slutet på maj.Ha dè

2008-05-07 @ 22:22:05
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0