solen

lyser, äntligen, säger jag......
idag ska jag ta tag i deklarationen , alla jag har pratat med ska göra det
på nätet.
jag har gjort det i några år själv, men iår ska jag stoppa det i ett kuvert, och
gå till deras brevlåda.

jag tyckte att det har varit bökigt förr om åren, visst är det enkelt att fylla i, sedan har det
varit klart, det som var krångligt ,var innan jag kom till min sida på nätet.
jag går mot strömmen iår, med deklarationen i ett kuvert.
är jag omodern nu ??????

idag är det träning, och jag ska ta kameran till tjärn, det var riktigt kul igår, med min fågelskådning....
måste bli ännu finare foton, nu när solen tittar fram.

vad ska ni alla göra idag?????

image394

jag försökte mej på att fota en flygande baj och skrikmaja.....

image395

här har vi klarälven, lite hög i vattenståndet.....den kommer att stiga mera, de släpper på vatten
uppifrån, så att det inte ska bli översvämningar, får hoppas att det går bra iår.

image396

så fina tulpaner......fotade dom på min kamerapromenad, de är så ståtliga och vackra.

trevlig dag på er alla som kikar in hos lilla mej....

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Ja man får inte glömma att lämna in deklarationen

2008-05-04 @ 12:45:11
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag har gjort min på nätet,men glömde skriva i för resor.När jag kom på det sa jag...skit också!

Ha det gott //Anna-Carin

2008-05-04 @ 16:01:49
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Mia

Det är inte klokt vilka bilder du tar!

2008-05-04 @ 17:10:53
Postat av: Christer

Hej hej.

Fantastiskt vackra naturbilder,du är verkligen duktig.

Ha det så bra.

Hälsningar Christer.

2010-01-10 @ 11:18:17
URL: http://www.christersfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0