Sid Vicious - C'mon Everybody

idag har jag gått runt med hårinpackning, i några timmar.
nu är håret mjukt....det behövdes, jag skulle behöva göra detta fler gånger
än vad jag gör.

idag har vi ätit kycklinggryta med ris, det går så snabbt att laga till det.
sedan har jag tagit en skogspromenad, en liten, för myggen var inte snälla
mot mej... 

här får ni lyssna på en låt......
var den bra eller inte ???????

jag är inte så förtjust i sex pistols, men en del låtar går att lyssna på, även sid vicious
som jag fick se på tv, nu under helgen, i en musik kanal.....kul, hade glömt låten.....

                   Sid Vicious - C'mon Everybody


image413

poff, säger det så står alla frukt träd i blom, man hinner inte med...

Kommentarer
Postat av: Nickan

Häpp! Nu måste du lägga ut receptet! Har inga bra kycklinggrytor! Här har det varit kallt och blåsigt, som snö i luften! Hadè

2008-05-11 @ 21:18:10
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vacker bild!

2008-05-11 @ 21:22:32
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna

Aha fler som njuter av fruktträdens blommor. Visst är dom härliga.

2008-05-11 @ 22:47:37
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: pixi

Jag läste en bok skriven av nancys mamma,som var sids flickvän"inte som alla andra döttrar",mycket bra o förklarar galenskapen mellan de 2...tragiskt blev det iaf,men sid o nancy fascinerade mej på 80 -talet ,o många med mej antagligen..hans version av My way e bättre!

2008-05-12 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0