semesterplaner

idag har vi i familjen pratat om vart vi ska åka, nu i sommar.
ungarna vill åka med husvagn, suck, jag som lovade mej
själv, att aldrig mer ha husvagns semester.

sist var det för 12 år sedan......jag har blivit för bekväm av mej helt enkelt.
men nu har de andra i familjen spikat fast, att det ska bli husvagn....

innan midsommar ska vi vara i en campingstuga i 2 nätter i göteborg, åka
karusell på liseberg...
i slutet på juli ska vi ha den andra turen, med husvagn.

vad som kommit upp på önskelistan är, skara sommarland, astrid lindgrens värld, och
eskilstunas djurpark.......det betyder stress semester för mej.
kolmården och high chaparall, de ska visst hinna med många ställen.

det är bara planer ännu så länge, några ska det bli, men inte alla.
då blir jag knäpp....

vart ska ni på semestern ???????

det är ju dax att börja bestämma sej nu.

här kommer fler bilder från mej.

detta blir mitt sista inlägg för idag, trevlig kväll till er alla.

image397

denna fågelbild blev jag nöjd med ;)

image398

mina utekrukor är planterad och klara.

Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså....jag är såååå imponerad av dina bilder!
Semester? Så lugn som möjligt har jag tänkt... *L*

2008-05-04 @ 20:56:33
Postat av: pixi

ant husvagn vi med men jag tycker det e mysigt ja!!kanske för vi inte har småbarn längre!!haha..Häftig bild på skrattmåsen,ser ut som den blåste iväg!

2008-05-04 @ 22:15:30
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Nickan

Vilka härliga fågelbilder du har tagit! Semester till Rättvik förstås, sen blir det nog bilträffar runt omkring här! Du verkar få fullt upp du på semestern! Har inte börjat planterat ut något än, lite för kallt. Fast det ska bli roligt när vi oxå får börja häruppe!Ha dè

2008-05-04 @ 23:37:28
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej och hå nu är jag tillbaka i bloggvärlden.
Emils blogg är den gammla vanliga nu så du vet.
Vi ska uppöver på semester med nån husvagn.
Vi ska nämligen sälja den vi har. Det är för dyrt att betala 1600 kr i mån för att åka på semester en vecka. Vi ska köpa en lite äldre som det inte är lån på. Vi räknade ut att vi har 18 år kvar att betala på den :(.
Vi ska till nån djurpark med Emil.
Ha det bra.
KRAM

2008-05-05 @ 11:23:08
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Ammi

hallå där!
här blir det också ytterliggare en husvagnssommar, vi har ju vår uppställd på en liten camping ca 9 mil härifrån, det är underbart!!!
sen så ska vi till kompisar i blekinge, det är också helt underbart!

2008-05-05 @ 16:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0