samma elände

huvudvärk idag med , jag undrar om det inte är vädret, det är lite kvavt
ute, det kommer några regndroppar.
eller är det något annat på gång , ska ta mej ett piller.
sedan ska jag hämta amanda klockan 3, så jag kan inte lägga mej.
så nu får jag stå ut med eländet.

hoppas att ni mår bättre och är på bättre humör.

ska dra till med lite humor.......undrar om jag blir bättre då.

Postorder
Han beställde kondomer på postorder, 1000 stycken. Han löste ut och räknade, fann att det bara var 999. Så han skrev ett reklamationsbrev i hårda ordalag till firman.
Tre dagar senare fick han svar med vidlagt gummi:
'Hoppas att vi inte förstörde helgen för herrn!'

image420

nej, jag blev inte bättre, jag kollar på mina blommor stället, de lyser som solen....

Kommentarer
Postat av: soffie

Å det var verkligen gulka så vackra,
jobbigt med huvet hoppas att det går över fort
*fniss* ja den va bra!

2008-05-14 @ 19:04:49
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0