promenad med barn

är ingen motion för vuxna, att gå med 3 st barn, betyder att man ströpromenerar, det gick inget fort alls.
....får väl hoppas att amanda, somnar lättare ikväll.
det är en del tjafs på kvällarna nu.........det är inte mörkt ute, jag är inte trött....säger
amanda vid 8 tiden.

sedan är det 13 åringen som aldrig kommer i säng, förrän klockan är 10 på
kvällen.

idag var lennart och jag till ett annat fågeltorn i närheten, där vi bor.
då fick jag se att det finns en vandrarled på 14 km, jag är väldigt sugen på det.
för mej tar det nog drygt 3 timmar, om jag ska gå den....för jag vill ha med kameran.
nej det ska jag göra, boka in mej i familjekalendern.....så att jag vet, att
lennart kan ta ungarna, de timmarna.

fint väder har det varit idag, och väldigt orange har det varit på många bloggar, idag....

image403

tittut, leker den lilla fågeln på bilden.......den försöker att gömma sej för mej...

image404

sedan ville den bli modell för min kamera, undrar vad det är för en fågel?????
är lite dålig på sånt.

image405

det var väldigt, vad kameravänliga fåglarna var idag, då.....de fastnade på bild.

godnatt, säger jag....inte för att jag ska lägga mej ännu.....men jag har lite andra saker
som ska ordnas på kvällen.......ses

Kommentarer
Postat av: pixi

Som vanligt ,vackra bilder!Sov gott!

2008-05-06 @ 22:31:13
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Nickan

Jag är klen på fåglar jag oxå. Jag har två Gråsparv par som bor under mitt plåt tak och de får två kullar var varje sommar. Skulle jag gissa klämmer jag nog till med Pilfink, som är nära släkting till Gråsparven. Nu händer det så mycket i naturen så det kommer nog att ta sin tid att gå 14km med kamera! Lycka till!

2008-05-06 @ 22:42:41
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0