kvällsbestyr

robert har klippt hela gräsmattan själv, för första gången, skönt, för mej.
jag brukar klippa gräsmattan själv, men jag hade redan varit och tränat, sedan
så kände jag mej trött, med en huvudvärk, så jag var glad att robert fixade det, åt mej.
han ska få 50 kr för det....... nu vet jag att han kan detta, då kanske
han tycker att det är kul, att göra det, för 50 kr, ett sommarjobb hemma.

huvudvärken kröp iväg tillslut, men jag känner mej tröttare än vanligt, så det kanske
är något med min kropp, man vet aldrig med det....

amanda har varit till en kompis idag, och imorgon ska amanda ta med henne hem
till oss imorgon, efter skolan.
det är mycket med kompisar hit och dit med henne nu.
det blir lite hysteriskt tycker jag, man får inte så mycket gjort hemma.

idag har jag fotograferat blommorna som jag handlade i handelsträdgården.
jag kom inte dit idag, för jag vill ha lite till, men jag hinner väl med det.

image421

hängpelargon som jag köpt, blommorna är helt underbara i färgen, köp mej sa den.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja man får locka med pengar så brukar det gå att få lite hjälp. Härlig pelargon...tjusig färg.

2008-05-14 @ 20:12:19
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Nickan

Vilken läcker färg! Visst är det som det är med kompisar och följa hit och dit hela tiden. Huvudvärk är inget man vill ha! Man får ju knappt någonting gjort. Hoppas du slipper den imorgon i allafall! Ha dè

2008-05-14 @ 22:14:23
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Mia

Jisses vilken läcker pelargon! Vill ha... *L*

2008-05-15 @ 07:35:26
Postat av: Deje

Duktigt Robert, Farfar och jag höjer till 100 kr
om Du klipper här.
Ja den pelargon var fin, vilken underbar färg.
Ulla

2008-05-15 @ 10:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0