huvudvärken är över

jag kände att när inte huvudvärken inte försvann av tabletten, så jag
gick och la mej och sov i en timma, sedan var det bra.
undrar vad det är som gör, när jag får de anfallen, tur är att
det inte händer så ofta......
jag tycker synd om de som har migrän, som kan ha det jätteofta.

imorgon ska jag till handelsträdgården och köpa flera uteblommor, det var så
fina plantor, som de hade där.

snart är det sommarlov för barnen i sverige, om ca en månad, det går så fort.
under midsommarveckan ska familjen på sin första semestertur till göteborg.
det ska bli liseberg i 2 dagar i rad.
jag ska åka slänggungor , 50-talsbilarna, virvelvinden, kållerado....
jag är mer för snurrkaruseller och lennart är mer för berg-o-dalbanor.
det ska bli kul, vi har hyrt en campingstuga i åbycamping.

godnatt, nu ska jag se på desperate houswife.

image419

godnatt säger min blogg gäst.....

Kommentarer
Postat av: Nickan

Här har det småsnöat och haglat hela dagen! Imorgon kunde det bli snö och minusgrader, nu är det skitkallt och blåser så snart tror jag peruken far! Inga blommar här inte än! Trist med huvudvärk, nästan det ända som hjälper att sova bort den! Ha dè

2008-05-14 @ 00:00:35
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Mia

Det var ju en himla tur att värken gick över, ett förbaskat elände är det... :/
Längtar tills jag har flyttat och kan börja planera lite blommor där uppe, jag får ju "bara" 5 mil till Plantagen ;-))

2008-05-14 @ 07:13:13
Postat av: Caroline

Jag vill med. :(.
Älskar att åka karusell men inte Urban.
Jag har inte varit till Lisseberg på 8 år ungefär.
Ha det så gott.
KRAM

2008-05-14 @ 11:47:50
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0