grå lördag

undrar när solen ska kika fram igen.
i flera dagar har den varit borta.......mera sol vill jag ha.

idag ska jag ta hand om tvätten, man blir aldrig färdig där.
och grejja runt i huset , det är mycket som ska göras när man bor i ett hus.
man blir aldrig färdig där heller.

amanda började 9 i morse och tjata om att ringa en kompis, stop sa jag....
det är för tidigt att ringa nu......
nu sitter hon och spelar på barbie på datorn, hon har glömt bort, det där med
att ringa kompisar.
om någon timme, så kommer garanterat tjatet igen.

vad har ni på "att göra schemat"  idag, något roligt hoppas jag ?????

image390

så här ser min himmel ut idag, inga sol idag

Kommentarer
Postat av: Nickan

Här är det också grått idag. Storsjöns is håller på att "gå", så det har varit dimma över sjön hela dagen. Städa allt vad tygen håller idag. skall ha "tant och farbror" Kalas imorgon för min mellanson Markus fyller 9 på tisdag. Party blir senare. Ha en bra dag!

2008-05-03 @ 18:13:59
URL: http://opelnickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0