godmorgon

idag ska lennart, jag och robert åka till ett fågeltorn.
synd att solen inte vill kika fram.

jag har aldrig varit till ett fågeltorn, vi ska ta med 2 st kameror.
en är min, en andra är lennarts han ska ta med det långa objektivet.
hoppas att fåglarna är vakna, och är där så vi kan ta kort på dom.

då kan jag lägga in lite bilder här för att visa er....annars får det bli naturbilder, med
inga pippifåglar på.

amanda får vara på fritids, henne går inte att ta med ännu, hon kan inte vara stilla
en längre stund, på fritids är ju alla kompisarna, då leker hon av sej innan hon
kommer hem.

bilderna lägger jag in ikväll.

här har ni andra fågelbilder från vänern, lennart har fotat dom...

image381

image382

image383

Kommentarer
Postat av: P

Vackert!!!

2008-05-02 @ 13:46:29
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Mia

Herreminje....vilka fina bilder!!!

2008-05-02 @ 17:45:24
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0