godmorgon lördag

sol, sol, sol............

amanda är till fotbollskola nu...hon ville testa och se om hon
tycker att det är kul.
tandfen var generös, en guldtia låg det i glaset, när hon vaknade , det blir lördagsgodis
för hela slanten =)

idag är det pingstafton , många som ska konfirmera sej idag, nästa år är det
roberts tur, fast han säger att han inte vill konfirmera sej, men det vill
jag att han ska, vi får se till hösten, det kanske ger med sej.

annars har jag inget på schemat idag, slappa och plocka, städa och vara ute i
trädgården.
jag har en stor azalea, som jag väntar på att den ska blomma om några veckor, bladen
är på gång, har jag sett...

vad har ni för väder?????

ojdå, jag som skulle lägga in en bild på en pippifågel, det gick inte.......

får ta till  www.humorbrevet.se        

Vildväxande solbrännor på stranden

De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen, utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Självklart ville de ha en fin solbränna även på de privata delarna och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart.
De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:
- Jag står knappt ut med att tänka på det.
- Vilket då? undrade maken.
- Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0