fredag

då har en dag till gått till ända, har varit till ett fågeltorn med kamera.
sedan har jag städat och plockat och varit och tränat.

ska snart slänga mej i tv soffan och slappa innan sängen.

får visa lite bilder från mitt äventyr.

image384

fågeltornet i sikte, ska jag upp där, det ser rappligt ut ....

image385

här har vi trappan, ser brant ut.....

image386

oj, vad högt upp det var...

image387

utsikt från fågeltornet...

image388

mera utsikt

image389

nu ska jag bara ner.....det var svårare, hehe

detta är mitt godnatt inlägg........trevlig fredagkväll......

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj här hissnar man... ser lite farligt ut. Men nya bräder till räcket ser jag vilket ju känns tryggt. Härlig utsikt... riktig fågelvänlig sjö det där. Såg du någon raritet?

2008-05-03 @ 09:01:57
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0