europadagen

när jag kollade kalendern, får jag se att det står europadagen, vad är detta, det har jag aldrig
sett någon gång.... har ni det ????
men det handlar om andra världskriget och när freden infaller

klicka in och läs

http://sv.wikipedia.org/wiki/Europadagen

igår var daniel nermark, för solkatterna, helt överlägsen, och de vann.
speedway är det jag skriver om, ifall ni undrar...
lennart och amanda var det som åkte dit, jag och robert stannade hemma.

jag fick arbeta med hans dator, han tror att det är bara att ladda in hur många spel
som helst, hårddisken var knallröd.....jag var smått iriterad, på honom,
vi har pratat om detta  förrut, men går det in genom ena örat, och sedan ut ur den
andra....... tonåringar, säger jag.
det tog mej ett par timmar, för att få ordning på detta.

ikväll ska robert ha avslutning med gitarrspelning i kyrkan......det var inte säkert att vi fick komma
och titta, han har inte bestämt sej ännu.

vädret är kanon idag med, kul.....hoppas att det fortsätter så under pingsthelgen.

image409

blommor som jag förevigade, den växte under en buske. dit solens strålar, kunde kittla dom.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har aldrig hört talas om den dagen men man lär sig nåt nytt varje dag... *L*
Ha det gott i helgen!

2008-05-09 @ 09:00:12
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-05-09 @ 15:06:05
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0