BP

tänk de som samlade tändsticksaskar......... det finns ju en hel del, olika tryck, på
solstickan....

det enda tändsticksask, som jag har står det BP. det var väl inte så länge sedan
som det har bytt namn till ett som vi har nu....

jag kommer bara ihåg några mackar som har försvunnit., vet ni några???
texaco
caltex
gulf

min fråga är vad heter bensinmacken BP,nu ?????
vad står BP för ???     för det är väl inte bensin pump, va ???

här kommer en bild på asken.



ibland funderar man, varför jag håller i vissa saker, de tar plats ju....
vad är det ni samlar på, eller har samlat på ?????


Kommentarer
Postat av: kats

vetinte om jag stavar rätt nu...

british pretolium har jag för mig BP står för.



Tror att det finns några BP kvar i södra sverige... men de flesta blev "uppköpta" av statoil.

2008-05-22 @ 08:16:21
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Mia

Just nu samlar inte jag på nåt, men man har ju haft olika grejer och samlat på under åren...nu känns det mest som om jag samlar på skräp! Oj, vad mycket man har när man ska flytta... :-)

Svaret på Bp fick du av Kats, British Petroleum

2008-05-22 @ 08:46:25
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0