äntligen fredag

inatt har jag sovit konstigt, halvsovit hela natten, och snurrat runt
i sängen som en propeller.
och när jag äntligen slummrade till, då drömde jag om konstigheter...
trevlig natt.

därför säger jag äntligen fredag. får vila upp mej under helgen.
imorgon har amanda fotbolls skola klockan 10 på
förmiddagen, de flyttade fram den en timma från klockan 9 på morgonen.

ska iväg snart och helghandla, så att barnen slipper vara med om det, när
de kommer hem.

sedan ska jag träna vid 3-tiden.....har varit och styrketränat ungefär 4 ggr/veckan
sedan 1 april........jag känner ingen värk i lederna pga, av sjukdommarna, så
jag tror att det är bra för mej.
skulle det bli värk i lederna får jag ta en liten paus.

ingen sol ute idag, kyligare luft, så det är jacka på idag.

här kommer en bild på en blomma som jag inte kommer ihåg
vad den heter, nattöga eller svartöga.

vet ni det ???????



så skarp gul färg, den fanns i orange färg, som jag ångrade mej att jag
inte köpte......jag skyller på min gycklarblomma, som hoppade i min blompåse.
den är full i bus, hela dagen........ titta på den på bilden nedan, blomman lipar hela dagen
åt mej..........och jag lipar tillbaks.......

None


Kommentarer
Postat av: kats

Tack för din kommentar på min blogg... så vackra blommor du har här... man njuter när man tittar runt i din blogg..



tack för titten.

ha en bra helg.

2008-05-16 @ 12:39:37
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Mia

Jepp, svartöga heter den L

2008-05-16 @ 12:44:07
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ammi

Ja, fotbollen ska Thea prova på i morgon, men dum dag...de kunde haft den nån eftermiddag under veckan istället.....



ha det

2008-05-16 @ 13:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0