vad ska jag göra idag ?????

man har så mycket att göra, men inget är intressant.
jag har ett strykberg, igen.
jag skulle behöva städa, har man barn som stökar till, så blir man aldrig
färdig.
så går det, när man hade slappardag igår,hehe.

robert ska till tandläkaren idag, han vill inte, nej vem vill dit egentligen.

solen gassar på utanför fönstret, om bara snön vill försvinna, så
att kan kännas som vår, nån gång....

nej, nu får jag sluta, idag fyller  SYRRAN  23 år, klicka in och gratta, då blir hon såååå glad.

andra som fyller år idag är.

mariah carey, sångerska,  38 år


ulla sallert, sångerska,  85 år


laila westerlund, skådespelerska, 66 år




Kommentarer
Postat av: Ängeln

Godmorgon godnatt, jag vet inte säkert vilket ;)
STRYKA???? Gör du sånt???
Jag vet knapp vad ett strykjärn är. Stryker gardiner, dukar och i undantagsfall någon skjorta. resten slätar ut sig med lite kroppsvärme.
Det låter välldigt ambitiöst....

Ha det gott i solen och hoppas Robert inte har några tandtroll.

Ulle

2008-03-27 @ 10:47:28
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Idag är det en solskens dag hos oss också, så himla härligt!
men det blåser.
Ha det bra /Anna-Carin

2008-03-27 @ 11:51:47
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0