soldag

idag har det varit jättefint väder, inga kalla vindar.
på jobbet idag åkte vi en tur till vänern och fotade med våra kameror.

det blev en del bilder, som jag ska sitta ikväll med i photoshop.
ni får ha tålamod....

nu efter jobbet har jag putsat ett fönster till, men jag bytte inte gardiner, för
jag har beställt nya från jotex....som jag väntar på.

då tänkte jag vara lite smart att putsa fönstrena nu där de ska hänga.
när det är behagligt väder ute.....man vet aldrig hur länge solvädret håller i sej.

bilden från jotex....visar gardinerna jag har beställt, jag tycker att de ser fina ut.
vad tycker ni ???


Kommentarer
Postat av: Ammi

men du! de gardinerna har jag också tittat på från Jotex, och jag funderade på att köpa dom....får titta på dom hos dig först så får jag se hur de ser ut!!
Thea och Amanda ville leka i morgon em, går det bra? jag kan ta med Amanda hit när jag hämtar Thea,
ha det

2008-03-06 @ 18:18:30
Postat av: Mia

Så fräcka gardiner! Det blir bra... *L*
Här blåser det så in i vassen nu, det fullkomligt ylar i knutarna!

2008-03-06 @ 18:25:34
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Ängeln

riktigt snygga!!!! Skulle passa i mitt TV-rum, får helt enkelt plocka fram Jotexkatalogen :)

Ulle

2008-03-06 @ 21:44:02
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ulla

Dom ser jättefina ut Vi var till Bergvik igår,
bland annat köpte vi påslakan, örngott och underl
lakan.
Ha det bra!
MVH Ulla

2008-03-07 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0